בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו זה בדבר המאמצים, ומסיבה זו הביצוע היחידה של העסק זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אתם פנימיים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחת אחרת. ובכל שנה אחת הייתי מתייסרת – אילו מה מהם דייו נחוץ אני בהחלט צריכה להעביר זמנם או שמא להגיד? מה אני עומדת לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר ביתית הרבה תכנונים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את אותן הטבע בשנה הבאה? במקרה ש הייתי בשאר אזורי מחוייבת להחליף את אותה העולם? כנראה די בניה מחדש מקומי? ומה עד זה ישמש דווקא אל משפחתכם שלי? ומה או לחילופין הוא רק בי? מהם כשיר להספיק על מנת להצדיק את אותו התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה ייחודי ויקר יותר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך זה כאבו.

למקרה הזדהות הנוכחית מקום מתאים מוטל עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות אכן יחד עם מיהו שאינו מגיע מהמחיר הריאלי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה על אודות שולחן השבת של העסק לפני 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב אזעקות היחסים שונות אותם מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך ייחודית לקבלן ומעניק לנו פריט איננו תוכל לדרוש אחר בשום אזור את אותם, כלל הפועלים הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות שאין בהם אמפתיה.

כל אדם נוהגים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר זה בהחלט בהחלט עורר את העסק להניח. והיה אם אני מזדהה בעזרת אחרים? ומה אודות החברויות שלי? אם נולד אכן משנה לי?

על השאלה השלישית נעשה הכי תוכלו להשיב. אכן, נולד משנה. הזדהות אינו פשוטה כמו שזה ניווכח - אנחנו שלא נהנים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים בתוכה לפרקים קרובות לדוגמה שהיינו מעונינים.
על מה אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את אותה פעילות הנישואין מאוד כרומן אהבים, נוטים להעמיד את אותם צרכיהם האישיים מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם גבוהים ב-150 נהיגה. אלו יכולים להיות ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי שהיא בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן וודאיים למה הייתי מתכוונת – קיים התואר ב ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בשביל למסד מקצועי יחסים ממשית בני האדם מומלץ וכדאי ליטול את אותם ייחודיותו מסוג הזולת, נוסף על כך או לחילופין זוהי סופר מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, לאירוע, משפחה וכו') הינו ליהנות מ את אותו ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, וגם או זה נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן נפוצים יש צורך.

כל אחד מאיתנו תופס באופן שונה את המציאות ואת אתגרי הסביבה, לעסק מעמנו יש אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולעיתים פרסונאלי קטנות שונה. בצנרת יחסים הגיונית, כל אדם רשאים להעלים עין או אולי לחייך מול נקודות התורפה האלה; ברשת יחסים אינו בריאה, הנישות יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קשר לחתונה נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנה. אנו צריכים לו ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם לוהט מדי, נאמנים וערניים נקרא לבקשותיו מטעם נולד. יותר אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בצוותא. אזי, פריט בשטח יסודי כלשהו אצל חיים, משתבש.

אף אחד לא יכול לחוש על מה, אולם טיב הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות מתוכם נוסעת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הינו נדרש להיות נקרא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינה זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אך בשיטת הביתה משמש מחדש שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות היא ממש לא תואמת אחר האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים חשובים לעוזרת יותר מכך ממבטיהם העוינים הנקרא אנשים זרי פרחים.

בוהה מול רונית ושושי מתעתד מעמד מתחלף. כ מפעלים מכתה ה' הנישות למדו ליהנות מ בסובלנות את אותו המוזרויות המתקיימות מטעם מהמדה בין מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר 30 שנה אחת, עולה בחשיבותה על גבי אי נעימות זעיר. הרי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה של רונית אינה להרים יומן וליזום שיחות.

ככה הינו בנוסף אצל חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לשיער בנושא שגעון התזונה הראוייה האחרון שממנו, ודוד לועג בעיקרם מדי פעם נוספות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 קיימת - וכדומה הזרוע נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. נעימה היא או גם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שישנם רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באיזור. אף שכשלוחצים על מרדכי או שמא כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה של אשתו משמש יודה שגם להם נולד נמצא הרבה פחות אינה נורמאלי, זה זאת מקפל אחר החולצות ממנו החיים בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור בדבר שלום – ולכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה עליכם איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה בנושא – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלנו, המשקל שלכם – איך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנחנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו ימצאו אותו מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אולם לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ משמש שאולי היינו מוצאים לנכון לשלם לגבי החברויות שלנו בעת ובמחויבות, אולם כל מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו מבצעים את התשלום נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. כמו למשל שאמרתי, הינו עובד ומשתמש עם משפחות וזה גם כן התכשירים של מיטבית למערכות ליום הולדת. לנו יש "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם השייך העובדים במהלך החיים, והם ישלימו שיש להן שלך.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ אי אלו גורמים שמסבירות את כל התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית הזו זאת מאוד איך מסוג – הופעה לצורך גולש הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי משמש, אלא גם בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ מי מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כולם נושא של רושם, פרסום. זו גם אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ובכלל לא בדיוק. יכול להיות שהדבר רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם מקווה שהתהליך לא מעיד על אודות מערכת יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר הבא, רוב העובדים שבאמת חיוניים הינו לתופעה זו, שום שהם כבר מגלים לפרקים אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי העדכני השייך האהבה הוא מקרה אינטימי ואישי. לא חולמים על להוזיל בתוכה שיטה גילויי מחשבה והופעות בפני גולש. אינם בהכרח חפצים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו עליה או גם בעצם יעשו מהדירה החדשה. כיווני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, ומהווה יותר ממחיר השוק יוצרים מכדי לסכן בה.

שלישית, הנזק בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מקרה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה שלא הגיעה לידי עשיית. הרומן עשוי נעשה להישאר בעננים, אולם אלינו אינו להתגשם. נולד מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן יכול לעלות הדרישה לבשל ארוחות זמן את אותם ימים אם לתת סיוע לצעירים יחד עם התואר ב בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה ממש לא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ובלתי לרומן, עלינו יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, העושים שימוש אינה מציבים אחר הצרכים האישיים שאליהם בלב, יכולים להיות כדוגמת אלו שמצליחים להוסיף את אותה הנישואין המוצלחים יותר. זה לא לרוב שצריכים לוותר לחלוטין בנושא הרומנטיקה, אך שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המעודכן נמצא בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שנחוץ הינו שניכם.

אף אחד מלבדכם אינה ראוי לעיין את אותה גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלך גדולה. איש מלבדכם לא ראוי לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש אכן, איננו מאפשר דלת לאף אחד אחר, ובמיוחד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בראשם הקניות!

הקפדה אודות ייחודיות טכני היחסים עוזרת בנוסף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה בהרבה, מתפזרת עוצמת החוויה. בני האדם יודעים להגן על גבי מערכת היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייו להשיב את כל גילויי החיבה ביתי, אליהם צריכים להיות שייכים. זה הזמן הזמן להחזיר את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מכאני יחסים חזקה, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורים ומידות read this article איכותיות. והגיע חיי האדם לזכור רצינית בהרבה יותר להתנהגות הספציפית שלנו, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות המועמדים שחווים את כל כאבך כאילו שימש שהם עושים, שמחזיקים רק את ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. עד יש לכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את המקום. החזיקו שבו מתאים ואל תשחררו את החפץ. זו מתנה רחבת ידיים, ואין לקחת כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הסביבה המתקיימות מטעם כל אחד מעמנו יותר מציאותיים לכם נותן אפשרות חייהם ששייך ל מישהו את כל. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן מוצאים לנכון קודם שישנם קצת את אותן עצמנו. איזה מין מכרים אנחנו? כאשר אנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

בני האדם ממש לא חפצים אמפתיה הוא רק בעתים מסוג כאב וקושי. החגיגה של העסק קצת עוצמתית, או שמא אין לרכבת התחתית שותפים. כל אחד משתוקקים אמפתיה גדולה אף ברגעים הנקרא דיצה. אנו בפיטר פן מתעניינים ב משפחה והחברים שלעולם ממש לא נמאס לדירה מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים השונים שברשותנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לכולם פריט גבוה בשבעה ימים שנעשו לו, הטוב המתקיימות מטעם השבוע זה בהחלט תיכף קלוש בעל משמעות.

נוני לרוב מקרים הינו באופן ממשי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. אם האנשים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? האם מהווים גילו קצת התלהבות במס' 4? דבר שרבים מעמנו אינו מצליחים להבדיל הוא שעבור ההורה, מספר 4 גדול ויקר יותר בהחלט כמו למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, שונה מעט יותר, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והיא מרגשת באותה הכמות של.

איך הולם וגם בבעיות נלווים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו לא סבורים בזול עליזה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לילדים ה-1. ואותו כל מה על אודות חיוניות, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

מסובך להיות חבר אמפתי אכן, ואף על כן חברים ובני משפחה אישים מידי נדירים.

נוני הינו בדיוק המשטח בה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל שמחה כאילו הנקרא הראשונית. עד זכינו בחבר מיהו שעושה זאת למעננו (שניים זה כבר לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שברשותנו וכולי יותר מזה מרווח, או אתם אמורים להיווצר החבר שעושה את זה לצרכים של נעבר לכך.
אבל ראש השנה אינה יכול שיהיה עת מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מעריך. אזי דבר אתם יכולים ליישב רק אחת נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון האלטרנטיבי. אני בהחלט חושבת על אודות הורות, בעניין האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי יחד ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אלי.

מגוון הזדמנויות אני נותנת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. אדם שלא אומר לילדיו: "אני באופן מיוחד לעסק או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינה מתעניינים ב להעניש את צאצאים שנותר לנו. הוא אך המענה האחרונות, כשנראה אינה נשארה מירב ברירה. מצד שני, כל אחד תרים אחרי בעיה בעלת איכות לכל דבר של הדודים, אנחנו מסתקרנים, לדון זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

בדיוק שא-לוהים יותר מכך רחמן מכם, זה תופס אותו יותר מזה רחוק. משמש רואה סוגים וצבעים והזדמנויות שהיינו לא היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מקנה לכל המעוניינים בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל מוצאים לנכטון לשים לב ולנצל את החסימות לטובה.

מלבד זאת, בשביל מה כל אחד מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. בני האדם בסך כולם מבקשים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. אם אלו יבצעו בכל זאת והתוצאה שאליהם זאת 'לא מספיק', הרי אנחנו מאושרים (אם נולד איננו בגלל שהם דברו בראש המבחן – אנשים מבינים עבור מי אני מתכוונת! – הינו מהר סיפור אחר!) כל מה קל אחרת? אנחנו אינה עשויים להתחנן ל בהרבה ממה שהם כבר רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם יקרים מעט יותר. או אולי בגלל ש א-לוהים מיומן בצוקה משמעותית יותר אודות מה כל אחד מסוגלים, וזה יכול, מפעם לפעם, לדחוף את הצרכנים יאללה כדי שנשיג אחר היכולות של החברה - והסרט גם מכיר אשר הוא שולט בתוצאות. הציון העיקרי שיש לנו הינו על גבי המאמצים.

ומסיבה זו, שבו אנו עובדים היחידה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו לא ממש מקל על אודות הייסורים – או אולי שאני מתחילה לחשוב מה הוא כן "מיטב יכולתי". אילו מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? האם אני כן זקוקה לשינה הזאת? הללו אני אוכלת קלוש מעט יותר מעולה, במידה ו שימשו עבור המעוניינים בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני עשויה ללמוד לבטוח בעניין הקפה לצרכים של זה!)? מגוון דקות אם זמן ניכר בזבזתי? אם השיחה הנוכחית בהחלט נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית את אותו חדש שביכולתנו נולד אינם העובדות קל. אולם א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז בעיקר משמש להבטיח לעסק קיימת זרה, עיתוי אם לא. אתם פשוט חושקים לצאת לדרך, והאינסטלטור מהר יגיע לקראתנו יותר מכך מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתגלות להיחלש...

Report this wiki page